مرسی خدا

امروز هم اینجوری نوشتم ... قبول کنید دوستان

 نمی دانم زینب بود که به من آموخت یا حسین ...

 نمی دانم خدا بود یا آسمان ؟

 مگر فرقی هم می کند ...

به هر حال به من آموخت که رفتن در پیش دارم ...

راضی باشم .. راضی ، از این که گذشته دیگر گذشته ..

                           و آینده بر من سایه افکنده ...

هر روز که خورشید را می بینم ...

                           گام بر می دارم تا دلم آرام شود

هر روز بخشی از سایه کنار می رود ...

                            تا چهره ی ماه تو نمایان تر شود

بی شک تو بزرگ ترین دارائی من هستی ...

        مرسی خدا ... مرسی خدا... 

نظرات 2 + ارسال نظر
رویای خاکستری سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مرتضی جون. خوبی؟
خیلی قشنگ می نویسی. عالیه
زیبا و عمیق.
من هم آپم
منتظرتم

مولون خانم چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ق.ظ http://molooni.blogsky.com

سلام حال شما
تشکر از نظرتون در وبلاگ من
من هم با اجازه و وب شما نظری انداختم شاعرانه بود و زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد