دلشوره

 شعرم تقدیم به شما..

 

دلم از هوای سرد

    یه خونه ی گرم می خواد

       با پنجره های آبی

           تا هر موقع باز کنم

                 دلمو نشون ابرها بدم

من فقط ..

سهمی از بارون می خوام

سهمی در شب آخر

                     فردا که می آد

                              دلم دلشوره داره

هنوز دلم  ..

دلواپس خواب های پریشونه

          نمی خوام پاییز بمیره

                 نمی خوام روی شاخه های خشکیده

                                               دلم آویزون بمونه

دلم از تو ..

       یه خونه ی گرم می خواد

                   با چشمای خورشید تو  

                            

                                        بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ق.ظ http://behavayeto,persianblog.ir

سلام
آخه کیه که دلش بارون نخواد...؟؟؟؟
امیدوارم همه ابدب بشن..

درخواست من بارون نیست ...
یه چیز دیگه است ..
که کمتر کسی از خدا می خواد

قاصدک یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:34 ق.ظ http://m-shaker.blogsky.com/

سلامٌ علی قلب زینب الصبور(س)..
کـُـنج خونهء دلم به استقبال اربعین روضه ای برپاشده...
دعوتت میکنم تا همسفر با کاروان غم...غبار ازخانه دل بگیریم...
التماس دعا..یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد