دختر زرافشان

شعرم ..."دختر زرافشان "... تقدیم به ..

 

می تراود از دل تو

                    یک خورشید

          روزها دختری آبی

          از جنس آسمان

          زحمت کش و خیال انگیز

شب ها در ملال تنهائی

                      زیباتر از او نیست

                      کبوتر سحر انگیز

مانده ام من ...

آن روز که آفریده می شدی

         خدا در کشیدن تو

         رقصی از هزار مهربانی داشت

         یا افتخاری از هزار نوازش خدائی

مانده ام من چگونه نبازم !!!

"به طراوت این دختر زیبائی " 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:08 ب.ظ http://behavayeto.persianblog.ir

سلام به مرتضی عزیز
چقدر خوبه که من اول این شعرو خوندم... خوش به حال خودم!!!
من به روزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد