تولد حقایق

 شعرم تقدیم به شما..

 

من هنوز ..

           در سپیده ی تولدم

                در ابتدای احساس

                     با گام های خیال

صدای شکستن سکوت

        و راز رویش حقیقت

           در کدام حوالی ست ؟

                      با کدام خیال ؟

راز تراکم زیبائی

با نگاه کم جوش و خاموش

در کدام شاخه ی تنهائی تنیده ؟

امروز ..

         روز غرق شدن در حیات

         روز عکس گرفتن از فراغت

         و روز گیج شدن در حمایت است

بعد این ..

می نشینم تا با دقایق

فرصتی مناسب بسازم !!

نظرات 6 + ارسال نظر
خرابه ی دل من یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.ebrahim1387.blogfa.com/

سلام
اتفاقا زیبایی و جذابیت زندگی من وشما به همین غصه هایی است که می خوریم که خوشی چیزی ندارد که ما را ذوقی دهد و شوقی !و حداقل خود من اگر چیزی دارم و اندوخته ام از برکت همین غصه هایی است که در دلم انبارشده است .
فرصت خواندن شعرزیبایتان را نداشتم به نظری کوتاه بسنده کردم تا در مجالی دیگر آنرا بخوانم هرچند که از زاویه نقد ادبی و فنی چیزی نمی دانم اما از خواندنش و از فهمی که مرا از خوانش اشعار حاصل می شود لذت می برم . برای خواندنش بزودی باز می گردم . تا بعد . . .

مسیح دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ق.ظ http://ASHGHEBAROON.persianblog.ir/

سپاس دوست نادیده

میریام ( یک زن دیوانه ) دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ق.ظ http:// miriyaamjojo.blogfa.com/

مرتضی عزیز سلام. صبحت بخیر باشه. خوبی شما؟
ممنونم که به وبلاگم اومدی و لطف کردی و نظر هم دادی و بابت محبتت و لطفی که به من داری خیلی خیلی تشکر میکنم. منم بیشتر مطالب وبلاگ پر بارتون رو خوندم. البته دوست داشتم همش رو میخوندم ولی ماشاالله اینقدر وبلاگ شما پر و پیمونه و مطالبش زیاده که نشد همش رو بخونم و در فرصتهای دیگه بقیه مطالب رو هم میخونم. ولی بعضی مطلبها که بیشتر عنوانشون جلب توجه میکرد رو خوندم و همینطور داستان کوتاهی که خودتون نوشته بودید و شعر خودتون و شعرها و مطالب زیبایی که تو وبلاگتون گذاشتید همه حاکی از این هستش که شما خیلی خوش سلیقه هستید و یک احساس بسیار زیبا دارید و البته در بیان احساسات در قالب شعر از نظر من بسیار توانا هستید. البته من زیاد از شعر سررشته ندارم که بتونم براتون نقدش کنم ولی شعر و داستانتون خیلی به دل من نشست.و خیلی خوشحالم که به وبلاگم اومدید و باعث شدید با وبلاگ قشنگتون آشنا بشم.
براتون آرزوی بهترینها رو دارم و امیدوارم روزهای خیلی خوبی پیش رو داشته باشید. شاد و موفق باشی دوست خوبم.

کاظم دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ق.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام به دوست خوبم
چرا اگه جای من بودی همه چی رو تعطیل کی کردی ؟
واسم سوال شد

سلام کاظم جان
خوبی
هیچی بابا ..
همین جوری گفتم
دوستت دارم

قاصدک سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:29 ب.ظ http://m-shaker.blogsky.com/

ضمن تشکر ازشعر زیبایتان، ..وهمچنین حضور پربارتان درقاصدک...
ایام حزن انگیزرحلت رسول مکرم اسلام(ص)وامام حسن(ع)وعلی بن موسی الرضا(ع)
رابحضور عموم دلداگان کوی دوست تسلیت عرض مینمایم..
...(یامحمـّد بار دیگر از حرا بیرون بیا پیغمبری کن)...به روزم...یاعلی مدد..

ریحانه یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ب.ظ http://reihan.blogsky.com

واقعیت همینه ما خودمون باید با دقایق فرصت مناسب بسازیم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد