بهانه

                            

من ..

در نگاه تو بهانه دارم

      لب نیستم که بگویی بخند  

                     در خلوتی خاموشم  

                              با تردیدهای آفتاب

احساس من ..

           درد نیست

            هیچ چیز نمی خواهد

               با هیچ کس دلگرم نیست

در سایه ات آموختم

       حقیقت لبخند نیست

           زیر سنگ چین بیگانه ها

                            آشنا یک بیگانه است

خلوت من ..

             تردید نیست

                 فریاد توست

                     در قلب کودکی های من

پی نوشته :

نازنین خدای من !!

می ترسم بگویم : بهانه ام فریادت نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ق.ظ

روز و شبتون بخیر دوست عزیز.

سیما دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ق.ظ http://5467341.blogfa.com

اما من در ان دوران رندگی کردم چیزی غیر ازکوپن به یاد ندارم زمان جنگ هم بودم و مدیریت جنگ را دیدم بدون امکانات پس گول نخوریم محسن رضایی مدیراست این کامنت را حذف نکن تا با اگاهی کار انجام شود

مرزایی شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ب.ظ http://ashiqanaha.blogfa.com

سلام خوبی دوست عزیز خداکند که دارای صحت کامل بوده و بر همیش باشیی
من ممنونم ازینک شما وب منرو لینک کردید سپاس گزارم لطفتونه
من هم وب زیبا و عالی ترین بهترین قشنگترین و پر احساس ترین وب شمارو لینک کردم
و این باعث افتخار منه شمارو در جمع از خوبترین دوستهایم دارم
باز هم بیا خیلی خوشهال میشم
موفق باشی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد