درد

جریان رود

             با من نیست

 جای سنگ های رود  

                     قلب من در کف رود 

                                            می غلتد

آیا به قلبم  

                  جای سنگ های رود   

                                     نگاه می کنی ؟  

پی نوشته : 


شعرم تقدیم به شما

        

ای پرنده 
         اگه دلت بارونی شد 
                          و از حصار پریدی
روی شاخک های نمدار 
       در حسرت چشمک خورشید
                                          باقی نمونی 
نظرات 2 + ارسال نظر
morteza دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.manvato1.blogfa.com

سلام دوست خوبم
شعرهای جدیدت را خواندم و لذت بردم
با احترام لینکت می کنم
بدرود.

زورق خیال سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.tanoreh.blogfa.com

سلام
من همیشه فکر میکردم رودها سنگ ها رو نوازش می کنن ولی با این متنی که شما نوشتید معلوم شد صیقل خوردنشون درد ناک بوده
متنتون قشنگ بود

روند کارصیقل خوردن دردناکه .. باید قسمت های زاید از بین بروند
اما نتیجه ی صیقل خوردن بوجود آمدن یک شی مبارک و دلنشینه ..
صاف... صادق و دلنشین

اما هدف از نوشتن من با این جملات ...چنین برداشتی که شما می کنید نیست
قلبم درد می کرد ... و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد