سال نو مبارک

 

 

به نام یگانه یزدان پاک

 

پا نهیم به عالم پندار

 

به سال نو

 

بسازیم هزاران نقش

 

هزاران رنگ

 

با محبت خویش

 

با شکوه چون کوه

 

چون بهار

 

با آفتاب سفر کنیم

 

سفری خوش

 

سال نو مبارک

 

مرتضی قضائی پاکدهی

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ق.ظ http://www.ottelo.blogsky.com

سلام . وبلاگ خوبی دارید . به ماهم سر بزنید . به امید دیدر .

چشم اومدم

دوست پاییزی چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام
عیدتون مبارک..امیدوارم که سال خیلی خوبی رو پیش رو داشته باشید

عید شما هم مبارک
شما هم سال خوبی داشته باشید

کاظم شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:02 ق.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

مرتضی جان سلام
سال نو مبارک
امیدوارم امسال سال خوبی برات باشه و شعرهایی خوبی بگی

قربونت
سال نو شما مبارک
شما هم سال خوبی داشته باشی

... شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ http://tak-safar.blogfa.com

سلام


ممنونم از حضورتون...


چرا نشد؟....



وبلاگ شما هم زیباست...


موفق باشید

سلام دوست عزیز
خوش اومدید
نظرات وب شما باز نمی شه

رویای خاکستری یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مرتضی جان. خوبی؟
خیلی زیبا بود. آفرین. با آفتاب سفر کنیم > سفری خوش...

موفق باشی
من هم آپم

قربونت عزیز
چشم
حتما می آم

حسرت پرواز چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام دوست مهربونم
من اومدم.
سال جدید برام با یه دنیا انرژی شروع شد و با یه کمی دلتنگی ادامه پیدا کرد...
یه دلتنگی عاشقانه اما نه باری اون عشق گذشته...بگذریم...
ممنون از این همه محبت...همه ی کامنتاتونو خوندم و شرمنده شدم از اینکه اینهمه بهم لطف داشتین و تو این مدت اینهمه به من بی معرفت سر زدین.
خوشحالم که دوستایی به خوبی شما دارم
به هرحال امیدوارم لایق باشم همچنان...
امیدوارم تو سال جدید فقط بخندید و غم با زشتیاش سراغتون نیاد
به یادم باشید و
شاد...

حسرت پرواز شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام داداشی مهربون
راستش احساس عجیبی با خوندن کامنتت پیدا کردم.
نمیدونم چرا حس میکنم دلت خیلی گرفته.
راستی ازت پرسیده بودم این شعرا رو واسه کی میگی اینقدر قشنگ و عاشقونه اما جوابی به سوالم ندادی.شاید دوست نداشتی بگی.هر جور راحتی
یه چیز دیگه.من یه کامنت دیگه هم گذاشته بودم که نمیدونم چرا پاکش کردی.یعنی نیست.
اینم اگه دوست داشتی بهم بگو
دوست دارم همیشه شاد باشی.نه اینطوری غمگین
به امید شادی پایدارت

من اغلب شعرام بخاطر یه روح سرگردانه
سعی می کنم بخاطر کسی شعر نگم
اما بعضی اوقات هم یه عزیزی دارم که براش شعر می گم
دل من سال قبل خیلی گرفته بود ولی آلان نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد