وبلاگ نویس

 

سلام دوست عزیز وبلاگ نوس

 

به تعداد زیادی از شما دوستان سر زدم . خوشحالم که دوستان بی دریغ و هنرمندانه مطالب با ارزش خود را در اختیار خوانندگان قرار می دهند

 

لطفا مطلب زیر را بخوانید و در مورد آن نظر دهید

هر روزه تعدادی از افراد به اینترنت مراجعه کرده و از وبلاگ هائی که شما عزیزان ایجاد کرده اید بازدید دارند و هر نوشته و یاد داشتی  از جانب شما درسرنوشت افراد در کوتاه مدت یا بلند مدت تاثیر بسزائی خواهد داشت . بطور مثال با نوشتن مطالب شاد موجب شادی آنها شده ، با نوشتن مطالب عاشقانه حس شور و عشق آنها را زیاد کرده و با سرودن اشعار غمگین حس غریبی در دلشان ایجاد می کنید به هر ترتیب هر موضوعی تاثیر خاصی را بر روی افراد خواهد داشت

 

حساسیت وظایف شما عزیزان در وبلاگ نویسی کاملا مشهود می باشد

 

فلذا از شما عزیزان خواهشمند است تا نظرات و پیشنهادات خود را در بهبود وظایف و فعالیتهای وبلاگ نویسی به اختصار بیان نموده تا کلیه عزیزان بخصوص بنده حقیر استفاده کافی و وافی از آن برده باشیم...

 

منتظر نظرات شما هستیم 

از لطف بی دریغ شما کمال تشکر را داشته و داریم

 

پس از بررسی و جمع بندی  مطالب شما برای بهبود فعالیت وبلاگ نویسی سخن خواهم گفت

 

منتظر باشید و برای نتیجه گیری حتما به سراغم بیائید

 

 

نظرات 19 + ارسال نظر
کاظم سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
با صد درصد موضوع موافق نیستم
گاهی نیاز هست که آدم ار غم و غصه و ... هم بگه
همیشه که نمیشه خندید

و فکر نمی کنم این طور که شما نوشتی تاثیر بذاره رو مخاطب

سلام
من در مورد بهبود فعالیت صحبت کردم نه در مورد مطالب شاد
گفتم هر کاری که باعث بشه کارمون بهتر بشه
زحمت بکشید دوباره نظر بدید

بوسه سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام
راه و روش رو کم کم یاد خواهی گرفت عجله نکن
با راه اندازی ۲باره بوسه همون طور که قول داده بودم به لینک بوسه اضافه شدید.
موفق و سر بلند

گفتم نظر بده تا از شما چیزی یاد بگیریم
نه اینکه خودم به مرور زمان یاد بگیرم
آموخته های من با شما خیلی فرق داره و تفاوت از زمین تا آسمانه
پس لازمه تبادل اطلاعات کنیم
تا بهتر به نتیجه برسیم

وحید سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ب.ظ http://www.arinoos.com

ممنونم که به وب ما سر زدی.
دوست داشتی تبادل لینک کنیم.

ممنون که سر زدی
حتما

فر ید سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.faridnikkar.blogfa.com

سلام دوست من
ممنون که به من سر زدی.
به نظر من تاثیر رنگ در یک نوشته ی خوب خیلی می تونه باعث جذابیت بشه.

سلام ممنون که سر زدی و نظر دادی
بله رنگ در جذب مخاطب بسیار تاثیر گذاره
البته هر شخص به یک رنگ اهمیت می ده
و ترکیب رنگ ها نیز به ما کمک می کنه در جذب مخاطب

غزال۱۳ سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام.
خوبی؟؟؟
اومدم بگم با شعر هم قسمم آپ کردم.زیاد بزرگ نیست
خوشحال می شم نظر تو ببینم
منتظرم ها
راستی
چرا هیشکی حرفتو نمی فهمه
من با حرفات موافقم.ولی کوچکتر از اونم که به کسی چیزی یاد بدم

سلام کار بدی کردی نظر ندادی
ترسیدی از شما چیزی یاد بگیرم
اما از من داشته باش باید جواب مخاطب خودمون رو کامل بدهیم و با جواب نصفه و نیمه کم کم مخاطب را از دست می دهیم
هر چند ممکنه یه روزهائی مخاطب زیاد داشته باشیم اما از دست دادن آنها به یک اشاره است

شایان سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.bichareganeroozegar.blogfa.com

سلام
خوبی ؟
خسته نباشی
مرسی که سر زدی

من که همیشه دوستم تو وبلاگم همه بخندن
چون خنده دوای هر دردی است

حالا بستگی داره شما چی دوست داشته باشین


ممنون که سر زدی



موفق باشی




بای

لطف کردی سر زدی
بله خنده یه راه برای شاد کردن دیگران هست
البته لابه لای خنده نکات آموزشی لازمه
چون بدون آموزش مخاطب کاری بجز لحظه ای خندان نکرده ایم

محمد چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ http://delle.blogsky.com

سلام مرتضی جان
به نظر من وبلاگ یه جورای به دفتر چه خاطرات ادم می مونه من که همیشه چیزای رو که نمیشه برا کسی بگم یا دوست ندارم کسی ازش سر در بیاره رو تو این وبلاگ قرار میدم گاهی دلم میگیره تو این موقع یا یه شعر میگم یا نه شعری رو که تو این حال و هوا به من آرامش میده رو میذارم تو وبلاگ
بهتر بگم وبلاگ برا من مثل یه رفیقه که محرم اسرار منم هست هم ههمه میبینن و هم کسی منو نمیشناسه و اینه که شاید گاهی وقتا زمان زیادی هم براش میذارم
حالا تو باید اول هدفت مشخص بشه بعد شروع به نوشتن کنی اون موقعه که موفقی
حالا دیگه بای

سلام خوب کردی اومدی و نظر دادی
شاید بهترین جواب رو شما دادید
البته سایر دوستان هم این کاری که شما می کنید انجام می دهند در نوشتن وبلاگ اما بدان اشاره نکردند
وبلاگ در واقع محرم اسرار ماست یعنی اینکه هر چیزی در داخل آن نمی شه جای داد و وبلاگ مخصوص جا دادن مطالب مهمه . مهم به قدری که با یکبار نگاه کردن آن تحول در ما ایجاد بشه

دریا چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ق.ظ http://daryadarya.blogsky.com

سلام. ممنون. فکر می کنم این تاثیر دو طرفه است. و خوانندگان با گزینش نوع وبلاگها روی نویسندگان اثر می گذارند . ضمن اینکه وبلاگها موضوعی هستند هر وبلاگ مخاطبان خاص خود را دارد مانند هر رسانه ی دیگر.

سلام ممنون که اومدی و نظر دادی
بله هر وبلاگ مخاطب خاص خودش رو داره و به نظر من هر چقدر تخصصی تر باشه بهتره

محمدرضا چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ب.ظ http://mvmgroup.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ابتدا از اینکه سر زدی و یادداشت گذاشتی تشکر می کنم.
خوب می خواستی بدونی که من به عنوان یک وبلاگنویس چه طرز فکری دارم.
از کجا شروع کنیممممممممممم
از خودم شروع کنم بهتره من از وبلاگ به عنوان یک محیط دوستانه برای تبادل
اطلاعات و آگاهی استفاده می کنم و اگه مطالب رو خونده باشی خودت می فهمی. البته یک مقداری هم شعر و عکس لازمه چون همیشه نمی تونی مطلب جدید داشته باشی و اگر مدتی از فعالیت بمونی بازدیدکننده هاتو از دست می دی.
برای شروع کار البته چون وبلاگت نوپا ست می گم در مورد همه چیز بنویس تا بازدیدکننده جمع کنی حالا اگه خواستی بعدا اون مطالب رو حذف کنی مهم نیست.
چیزی بنویس که بازدیدکننده داشته باشه یعنی طرف وقتشو بزاره و بخونه نه اینکه تا وبلاگ رو باز کرد بگه اینم که مثل همه وبلاگ های دیگه چرت و پرته .
نکات :
همیشه به روز باش
تنوع مطالب (باعث میشه بیننده خسته نشه )
تفاوت ( با دیگران فرق داشته باش )
خوب داداش من دیگه وقت ندارم اگه خودت هم نظری داری من خوشحال می شم از نظراتت استفاده کنم

سلام ممنون که اومدی و نظر دادی
خیلی خوبه آدم بتونه در مورد تمام نیازهای جوامع و مخاطبان مطلب بنویسه اما خوب می دونی کاریه بس دشوار چون یک نفر نمی تونه در هر زمینه تخصص داشته باشه حتی یک شاعر ممکنه در یک زمینه شعر بگه
مثلا شعر عاشقونه ، شعر طنز ، شعر حماسی و غیره
و افرادی که می تونند در موضوعات مختلف و به روز مطلب بنویسند به نظر من شایسه تحسین هستند و البته موارد کپی رایت رعایت شود و تخلفی وجود نداشته باشد
از راهنمائی شما ممنون

احسان چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:49 ب.ظ http://odetoautumn.blogfa.com

سلام عزیزم
ممنون اومدی
راستش باهات موافقم
وبلاگ نویسی هم یه مدیوم برای بیان راحت اندیشه و احساسه...
باید در راستای اعتلای اهداف انسانی باشه.
موفق و سربلند باشی دوست من :)

سلام ممنون که لطف کردی اومدی و نظر دادی
خیلی خلاصه و پر معنا جواب دادید
بله وبلاگ جائی هست که می تونی خیلی راحت ابراز احساسات کنی و اگر در جهت رسیدن به اهداف انسانی باشه خیلی بهتره و واقعا باید هدفی غیر از این نداشته باشیم

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام مرتضی جان
اگه کوتاهی کردم منو ببخش هر گل یه بویی داره...شمارو لینک کردم
واسم دعا کن اینروزا یه مشکل بدی واسم پیش اومده
دلت شاد

سلام
خدا بد نده ان شاء ا.. خیلی زود مشکلت رفع می شه و با شادی بار دیگر پیوند خواهی خورد
همیشه در پناه خدا

پویا مثل هیچ کس پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:56 ق.ظ http://angeleye.blogfa.com

سلام موضوع جالبی عنوان کردی ولی یه چیز رو بدون هرچی باشه اینجا دنیایه مجازیه بایاد مطالب رو خواند تو وبلاگها و از خیلیاشون هم درس گرفت اما تایید صد درصد گفتها کار درستی نیست من ۴ ساله وبلاگ نویسی میکنم با وبلاگهای مختلف کار کردم مرتب عوض کردم خیلی چیزا یاد گرفتم که الان استفاده کنم . آفرین راه خوبی پیش گرفتی امیدوارام موفق بشی دوست داشتی لینک کن منم لینک میکنم

سلام ممنون که اومدی و نظر دادی
بله از هر چیزی می شه درس گرفت از بدی درس خوبی یاد گرفت و از خوبی ها درس زیبائی

ساناز پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ب.ظ http://behavayeto.persianblog.ir

سلام
مرسی که اومدی و ازم خواستی نظرم رو بگم .خوب حرفات کاملا درسته و به نظر من وب لاگ یه فضایی که هر کسی با توجه حالو روزی که توش قرار داره و همینطور احساساتش مطالبش رو می نویسه و از همه مهمتر اینکه می تونه نظرات و تفکرات دیگرون رو راجع چیزای مختلف بدونه البته خوب یه معایبی هم داره ولی به نظر من حسن هاش بیشتر و به قول تو امیدوارم روز به روز بهبود پیدا کنه و همه وب لاگ نویسان یه کمتر بیشتر راجع به مطالبشون فکر کنن و وقت بذارن (از جمله خودم!) تا لا اقل کسی که میاد و نظر می ده حداقل یه چیزی یاد بگیره نه صرفا وقتشو تلف کنه..
بازم پیشم بیا

سلام ممنون که اومدی و نظر دادی
بله یکی از مواردی که ما باید بیش از هر چیزی به آن اهمیت بدهیم اینه که وقت بشتری صرف فعالیت خودمون بکنیم
پس از مشخص شدن هدف کار وبلاگ با صرف انرژی بیشتر می تونیم به هدفمون نزدیکتر بشیم که در نهایت رضایت مخاطب را منجر خواهد شد
البته انتخاب هدف مقدمه کار وبلاگ نویسی است و پس از آن با پشت کار نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد

غزال۱۳ پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

تو چرا با من دعوا می کنی؟؟؟من ۲ بار اومدم کی می گه نیومدم؟؟جواب دادم تو وبلاگم بیا بخون
بیایا
بدو بیا بخون.پاسخی که به نظرت دادموتا بعد بای

سلام خوبی هات رو فراموش نمی کنم

سروش پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:28 ب.ظ http://tanha192.blogfa.com

سلام
ممنون که به وبلاگ من سر زدین.راست من کوچک تر از اونی هستم که نظری داشته بام.اما هر وبلاگ شخصی حرف دل نویسنده هست که شاید ادم های دیگه هم مثل اون باشین که چنین حرف هایی دارن.پس من نوعی وقتی بدون هیچ ناراحتی و ترسی حرف دلمو یا بلایی که به سرم امه تو وب می نویسم.
می فهمم که تنها نیستم اینو از نظرات بینندگان می ونم

در کل وبلاگ هر چه خاکی تر باشه به دل نشین تره

آفرین
نظرت کاملا متین
و قبول دارم یا حداقل از شما دوستان یاد گرفتم

گلبرگها پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:35 ب.ظ http://goolbarg.blogfa.com

عشق است باز این ترانه ها

عشق است

رقص سرخ باد پا را

عشق است

عشق

درگیر غروب درد است

باز هم طلوع مار ا

عشق است

ای از خانه زخم گریه

غربت

بغض گشا را

عشق است

آی از آب و هوای بی عشق

بادبان ناخدا را عشق است

اهل بی مرزترین دریاه باش

آی اهل همه جارا عشق است

آز غزل باختگان می ترسم

شعر های بی هوا را عشق است

ای قشنگ

سازها

آوازها

روزهای بی عزا را عشق است

عشق است


به ما هم سری بزن
منتظرم

خیلی زیبا بود
براتون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم
باز هم بیا

غزال۱۳ پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام.منم اومدم یه چیزایی بگم.وایسا
اولن فکر می کنم رعایت احترام به نویسنده یکی از وظایف اصلی همه است
دوما اگه مطالبی که میذاریم.با فکر باشه کوتاه باشه و یه جورایی مثبت تو روحیه هم اثر می ذاریم
چه بخوایم و نخوایم آدما تاثیر پذیرن
مخصوصا وبلاگ نویسی که مستقیما با روح هم سرو کار داریم
من فکر می کنم چون تمامی ما غصه داریم
نمی گم وبلاگ من وبلاگ خوبیه ها
ولی فکر می کنم نباید غمگین و عصبی بنویسیم
نباید باعث بشیم پاکی عشقی که هممون داریم لگد مال بشه
ما الان خیلی با انسان های پاک فاصله گرفتیم توی بحث عادلانه ای که داشتمم به این موضوع اشاره کردم
باید یاد بگیریم ما شاید از هم به عنوان نردبون استفاده کنیم
ولی حق نداریم در کمال نامردی
بعد از این که کارمون تموم شد نردبون رو بندازیمو بریم
باید با معرفت باشیم
می تونیم توی وبلاگامون درد دل کنیم
ولی باید به نظر دیگران احترام بذاریم تا بیشتر و بهتر باشیم
تموم حرفایی که زدی درست بود
ما نقش مهمی حداقل توی روحیه کسایی که بهمون سر می زنن داریم

آفرین نظر بسیار خوبی دادی
ما نباید بر دوش دیگران پا بگذاریم بریم بالا بعد هم با لگد نردبون رو بزنیم و خراب کنیم
از تجربیات دیگران استفاده کنیم اما نه بر علیه آنها
درد دل با دیگران ، احترام به پاکی عشق دیگران و سایر مواردی که ایراد فرمودید همه مطالب مهمی بود که باید در وبلاگ نویسی رعایت کنیم و شما خیلی زیبا به آنها اشاره داشتید

غزال۱۳ جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام سلام
به اطلاع میرسانم.بنده با شعرخاطره مرده آپیده ام.
منتظرم سربزن
نظر یادت نره
حالا که نظر دادم.که چرا تایید نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حتما دوست عزیز

غزال۱۳ شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ق.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام.خوبی؟؟؟ ممنونم که اومدی پیشم و خیلیم ممنونم بابت تایید ببخشید من آدم خیلی خیلی عجولیم.و ممنونم از بابت پاسخ.مرسی از لطفی که به من داشتی

کارت خوبه
تائید کردم
دوست داشتی تائید نکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد