سخنی با شما

سلام به شما، دوستان عزیزم

 

طاعات و عبادت شما مورد قبول درگاه حق  .

امروز که روز  خداست ،  صبح بسیار زود برخاستم تا باز بکوشم که در نهایت ادب و احترام ،نامه ی کوچک اما پر ارزش تقدیم مهرتان کنم، تا بدانید که همواره بیاد شما هستم و از عشق من به شما ذره ای کاسته نخواهد شد و هیچگاه تنهایتان نخواهم گذاشت . هر چند خبر ناگوار امروز صبر و طاقتم بریده است .

 ارزش نهائی هر روز در حضور لحظه های سرشار از محبت خدا در آن روز ست ، که خدا نیز آن لحظه ها را هر روز بی دریغ برایمان می آفریند ، تا همه در کنار هم به دور از فاصله های دور  به خوشبختی برسیم. تا خدا در بین ماست  ، هیچگاه چرخ خوشبختی مان از حرکت باز نخواهد ماند .

دوستان ، روزها می گذرد ، اما هنوز زمان درونی ما با زمان روزهای خدا هماهنگ نیست . منظورم  روزهایست که ما کمتر قدرش را می دانیم ، روزهایی که همه ما مهمان خدا بودیم ، روزهایی که هر دعا و درخواست ما از  جانب او مستجاب می شد .  سپری خواهد شد ، سپری خواهد شد و جز افسوس  از این روزهای بیاد ماندنی نخواهد ماند .

در هر حال خوش به حال همه شما دوستان عزیزم که حداقل توی این شب های قدر، هر قدر توانستید از خدا  به اندازه  نیازیکسال تان و یا شاید نیاز کل عمرتان خواستید و جای هیچ دلهره و نگرانی نیست که روزهای خوب و خوشی را با گذشت ماه رمضان نیز خواهید داشت .

خدا رو شکر ، خدا رو شکر که دوستانی مثل شما دارم و از همه مهمتر که اگر نسیمی  ازدعاهای شما عزیزان به ما بوزد حتما ما هم دست خالی از ماه خدا خارج نخواهیم شد.

درود و سپاس بی کران از لطف شما عزیزان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد