چرا ؟

 شعر امروزم 

از اهالی امروز ام

آیا نسبتی با امروز دارم ؟  

                        ندارم

آیا بالی با کبوتر دارم ؟  

                       ندارم

آیا حوصله ی پرواز دارم ؟  

                         ندارم

من که زیباترین زمان خویش را

                               صرف آیینه کردم

آیا برای عشق مهربانی دارم ؟  

                            ندارم

چرا این همه پریشانی از ندانستن  

                               من دارم !!! 

پی نوشته : این همه ندانستن برای نبودن است .. 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

نظرات 2 + ارسال نظر
رویای خاکستری یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

من که زیباترین زمان خویش را

صرف آیینه کردم


سلام مرتضی جان. خوبی؟
خیلی زیبا نوشتی. عالی بود. خیلی حال کردم و لذت بردم.
سعی کن به آیینه درونت نگاه کنی. اون موقع همه دانستن و بودن میشه.
موفق باشی
عالی بوددددددددددد

زورق خیال چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.tanoreh.blogfa.com

سلام
می خواهی نباشی؟
ولی تو برای امروزی
و درد کشیده زمان
و هر درد کشیده ای دلی دارد عاشق
و مهربانی دارد به وسعت دریا
و پر برای پرواز
موید باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد