التماس

شعر امروزم مربوط به هیچ کسی نمی شه  

                                                               

قصه های واقعی  

                       این روزها 

                                     خواب و خیال است  

جستجوی دوست  

                         با دست های صمیمی 

و توقف پیش پای او گناه است  

 

یک لحظه وقت داری ؟ 

دوست می گوید : نه  

                               التماس گناه است

نظرات 2 + ارسال نظر
آبجی کوچیکه یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:28 ب.ظ

خوشحالم که شعرت مربوط به هیچ کسی نیست وگرنه من حتما به خودم می گرفتم . مراقب خودت باش . خداحافظ

۰ چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ب.ظ

چه کسی گفته که عاشق بشو و پنهان کن
تشنه باشو گله از آمدن باران کن
به من اطمینان کن به من اطمینان کن
من که خود گمشده در پیچ و خم تردیدم
حرفی از دل بزنو کار مرا آسان کن
به من اطمینان کن به من اطمینان کن
کهنه شد درد سکوتو تو نگفتی سخنی
بشکن این کهنه طلسمو غم ما درمان کن
به من اطمینان کن به من اطمینان کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد