دلتنگی نیست

همیشه از آن چه نبوده

 

سخن گفته ام

 

روشنائی در خانه نیست

 

زندگی زیبا نیست

 

اما امروز از آنچه هست

 

سخن خواهم گفت

 

تو در قلبم هستی

 

و اکنون

 

در قلبم دلتنگی نیست

 

شعرم تقدیم شما سروران

مرتضی قضائی

نظرات 7 + ارسال نظر
رویای خاکستری پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مرتضی جان. خوبی؟
خیلی زیبا بود. خوشحالم که آن چه که هست را عاشقی.
موفق باشی

حسرت پرواز پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام دوست خوبم
ممنون از حسن نظری که دارین
من مدتها پیش این اتفاقات رو تجربه کردم و حالا به عنوان خاطرات روزهای خاکستری ازشون یاد میکنن.اون روزها برای من تنها لایق خاطره ماندن هستند نه عشق ورزیدن
حالا راحتم.خدارو شکر
بازم ممنون از اینکه بهم سر زدین
شاد باشید

ک شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام مرتضی جان
درست حدس زدی
یه کمی درگیرم
ولی خیلی هم بد نشدم هنوز !!!

کاظم دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
بابا تو چقدر مسئله رو بزرگ کردی
اینجوری ها هم نیست
درگیری واسه همه پیش می آد
اینجور که تو نوشتی من فکر کردم که خیلی حالم بده
ولی هست !
همه چی درست می شه
زمان حلال مشکلات و انسانهاست !
خودت چه خبر ؟

حسرت پرواز دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام دوست عزیز
ممنون که به دیدنم اومدی
. ممنون از محبت و راهنمایی دوستانت
تا یه مدت حسابی سرم شلوغه اما بعد از اون که آپ کنم سعی میکنم توصیه هاتونو در نظر بگیرم
امیدوارم شاد و موفق باشید
خدانگهدار

کاظم یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:14 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
داداش مرتضی !

تارا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام
مرسی از اینکه بازم بهم سر زدی
باشه من دخترک بیدار (با کمال افتخار)
ولی من خیلی حسودما.....................!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد