تولد ماه

دیشب از سر ذوق

 

تا صبح خندیدم

 

اندکی را در خواب

 

اندکی را بیدار

 

صبح برخاستم

 

تو را در دامن مادر

 

 چون ماه دیدم

 

سوال دیشبم بود

 

آسمان بی ماه بود

 

ماه کجا بود

 

آیا میهمان زمین بود

 

آری  آری  

 

ماه میهمان زمین بود

 

ای ماه تولدت مبارک

 

برخیز که چشمان ترم

 

منتظر طلوع ات هستند

 

برخیز تا خنده های دیشبم تعبیر گردد

 

ای ماه به یادگار در قلب کوچکت می نویسم

 

چون آب ، روان باش

 

تا گل ها در آرزوی تو باشند

 

آنها تو را خواهند فهمید

 

آنگاه که صدای پای تو آمد

 

حیات  زنده شد

 

ای حیات دوباره

 

ای ماه تولدت مبارک

 

شعر : مرتضی قضائی پاکدهی

 

نظرات 9 + ارسال نظر
رویای خاکستری پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مرتضی جان. خوبی؟
خسته نباشی. خیلی خیلی زیبا نوشتی. متنوع ٬ زیبا ٬ خلاصه و دلنشین.
امیدوارم همیشه موفق باشی

سلام عزیز
قربونت
لطف داری
شما هم موفق باشی

رویای خاکستری پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام عزیزم. خوبی؟
من آپم
موفق باشی

چشم حتما می آم

م جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ب.ظ http://smrb.blogsky.com/

مثل همیشه خوب بود ...
ماه کجا بود
آیا میهمان زمین بود
آری آری
ماه میهمان زمین بود
:)

ممنون دوست عزیز
خیلی لطف داری
موفق باشی

حسرت پرواز جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام خوب خوب مهربون
به اندازه ی کهکشونا ازت ممنونم به خاطر این همه لطف به خاطر حضور به این قشنگی و کامنت به این زیبایی
خدارو هزار بار شکر میکنم به ختطر داشتن دوستی به خوبی شما
برات بهترینها رو در سال جدید آرزو میکنم
امیدوارم شادی و خوشی برات از در و دیوار بباره دوست خوبم
راستی آپت هم فوق العاده بود
نمیدونم واسه ی کی نوشتیش اما دوست دارم خیال کنم واسه ی منه.البته با اجازه ی شما...
خیلی خیلی خوشحالم کردی
منتظرت هستم قبل از شروع سال جدید.
سهم کیکتم محفوظ دوست خوبم
شاد شاد شاد باشی...

سلام
خیلی لطف داری
من هم از شما تشکر می کنم
خوشحالم که شادی

کاظم شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

عالی بود

چقدر حوصله داری ها

شعرهای طولانی می گی

هوای ما رو هم داشته باش

واسم دعا کن

سلام عزیز
ممنون
حوصله کنم بیشتر از این هم ...

دوست پاییزی یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام دوست خوبم
به یه تولد دعوت شدی
خوشحالم میکنی بیای
منتظرم

سلام
چشم می آم

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ب.ظ

دوست پاییزی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام
خیلی خوشحالم کردی که به جشن تولد مامانیم اومدی..خیلی ممنونم از لطفت..
برات آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم..
امیدوارم که سال خوبی رو پیش رو داشته باشی..

از طرف دوست پاییزی و ترنم بهار

خواهش می کنم
برای شما هم آرزوی سلامتی می کنم
شما هم سال خوبی داشته باشی

رویای خاکستری یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام عزیزم. خوبی؟
سال نو چه خبر؟ خوش می گذره؟ هزاران بار مبارکت باشه.
امیدوارم شاد و پیروز و جاودانه باشی.

سلام عزیز
قربونت . خیلی ممنون
تبریک می گم سال نو رو
امیدوارم به شما هم خوش بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد