تسلیت

 

 

تسلیت باد بر شما

نظرات 5 + ارسال نظر
رویای خاکستری شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مرتضی جان خوبی دوست عزیزم؟
ممنونم از کامنتی که برای من گداشتی. مرسی.
صحبت از عشق فرد خاصی نیست. آره من هم روزی عاشق بودم و معشوقم با تمام خاطره هاش رهایم کرد. اما هنوز هم برای من دردانه ترینه. ولی شعر هام بیشتر جنبه آسمانی داره.
بیشترش نه همش. پرواز را به خاطر بسپار عزیزم. پرنده مردنیست. و من هم عاشق عشقم که منشا آن ٬ خداوند بی همتاست. من عاشقم. آره. عاشق خدا . عاشق بوی اسپند مادر بزرگ عزیزم. عاشق ابر و خورشید و ماه. عاشق زمین و آسمان. عاشق اون کارتن خوابی هستم که الان از سرما و خماری داره جون می ده. به اونها باید عشق داد تا معنی عشق رو شناخت.
این هم یه مصراع از شعر هامه :
تو کجا می نگری و من کجا می نگرم؟
تو زمین ماندی و من سوی خدا در سفرم.
خسلس دوستت دارم.
موفق باشی.

سلام با تمام گرمی و شور
از اینکه دوست خوبم رو می بینم که عشق آسمونی داره خیلی خوشحالم
باور کن دوست دارم از همینجا یه بوسه برات بفرستم
یه بوسه خیلی گرم
برای من هم دعا کن
موفق باشی عزیز
موفق

ساناز شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ب.ظ http://behavayeto.persianblog.ir

سلام مرتضی عزیز
واقعا نمی دونم چطوری ازت تشکر کنم که توی این مدت منو فراموش نکردی و بهم سر زدی...من بی معرفتی کردم ببخشید....
تو درست می گی همه با خداحافظی می رن ولی راستشو بخوای حوصله خداحافظی هم نداشتم!!!یعنی دیگه اصلا از وب لاگ نویسی خسته شدم...به نظرم یه مدت اگه نباشم بهتر باشه ...این روزا درسام هم خیلی سنگین شده نمی رسم.
به هر حال یه دنیا از محبتات ممنون امیدوارم روز به روز وب لاگت ژر رونق تر بشه...اگه وقت کنم حتما بازم بهت سر می زنم.مرسی

هر چی صلاح باشه برات همون رو انجام بده
من هم نظر شما رو تائید می کنم
حتما کار درستی می کنی
موفق باشی

کاظم یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
حسابی خوبم !!!
انگار بهتر از این نمی شه !
واقعا درست زدی تو هدف رفتنی دارم می شم
اگه رفت به ملکوت ( شاید هم لاهوت و ناسوت و نمی دونم ....) حتما دعات می کنم
ولی دعای مرده به درد نمی خوره
اگه رفته به بقیه بگو دعات کنن

داداش ما کجا و ره عرفان کجا
پشه ایم

خب پشه کوچولو
از اینکه به اندازه یه پشه برای خدا می ارزی خدا رو شکر کن
خودت رو لوس نکن ....

رویای خاکستری چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

ره برو بی ره مرو
ره برو ٬ هر جا دلت خواست برو

سلام عزیزم. خوبی؟
ممنونم از لطفت.
امیدوارم همیشه اونی باشی که رضایت خودت رو از خودت بگیری.
موفق باشی

قربونت عزیز

حسرت پرواز چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام دوست گلم.
بالاخره آپ کردم.
به بهونه ی تولد من و بهار وبلاگم به روز شد.
چی میشه اگه تو با قدمات زودتر بهارو به خونه ی کوچیک دلتنگیام بیاری؟
منتظرتم دوست خوبم.
شاد باشی...

سلام
تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد