اسیر احساسات

من اسیر احساسات نیستم

 

اسیر خنده و گریه ، در غم طوفانها نیستم

 

 

با عطر گلبرگهای باغ عشق

 

من در حسرت دیدار نیستم

 

 

زجا برخاسته ام از خاک

 

امشبم را در ماتم یک قرص نان نیستم

 

 

پرنده ام گرچه پر کشید و رفت

 

لیک در زمین بی انتها نیستم

 

 

رهگذر راه زمانه ام

 

من اسیر فتنه ها ، در غم فردا نیستم

 

 

در سخن و آئین من

 

در محبت ، من بینوا نیستم

 

 

از کنار تو می گذرم

 

گرچه در قصه امشب ات مهتاب نیستم

 

 

هرچند دور باشی یا نزدیک

 

من اسیر احساسات نیستم

 

 

به سراغت گرچه هر شب می آیم

 

قصه ام ناتمام است ، در غم تنهائی نیستم

 

 

بعد غروب آفتاب ، مسافر کرانه ام

 

با صدای پای تو ، در آسمان ، در دل مهتاب نیستم

 

 

کودکی هستم ، آب را گل می کنم

 

در جستجوی آب یا مادری تنها نیستم ...

 

 

شعر : دوست دار شما

مرتضی قضائی پاکدهی

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
دوست پاییزی شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:26 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
میگم منظورتون از اینکه شعرها برا خودتون نیست چیه؟؟
مگه شما اسم خودتون رو پایین شعر هاتون نمینویسید؟؟
در هر صورت من که شعرایی که مینویسید دوست دارم
موفق باشید

سلام
دوست عزیز شعر قبلی برای خودم نبود
هر شعر برای خودم باشه زیرش می نویسم
خیلی ممنون از اینکه از شعرام خوشت می آد
خیلی بده
اما شما نظر لطفتونه
موفق باشی

دوست پاییزی شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:45 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
ممنونم از شفاف سازیتون :)
این عکس چه قشنگه..اولش نبود یا من ندیدم..خیلی نازه..

خواهش می کنم
شما لطف داری
موفق باشی

حسرت پرواز شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ب.ظ

سلام دوست خوبم.
ممنون از اینکه حال من تنها رو پرسیدی
خوبم شکر خدا.امیدوارم شما هم خوب باشید.
خیلی خیلی زیبا نوشته بودید
با هر جملش احساس میکردم قلب میلرزه
چه خوب که دوستایی مثل شما هستن که با اومدن به وبشون احساس زنده میشه
این اومدنا و این نوشتنا باعث میشه احساس در من نمیره
ممنون
شاد باشی

سلام خیلی ممنون
وظیفمون رو انجام دادیم
به زیبائی نوشته های شما نیست
احساس در آدمها همیشه زنده است
شکسته نفسی نکنید
شما هم همیشه شاد باشی

رویای خاکستری شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام دوست پاک و گل خودم. خوبی؟
خیلی زیبا بود. ریتم قشنگ و شعری پر احساس.
موفق باشی

قربون شما عزیز دلم
یه احساس جدید بود
به ریتمش زیاد اهمیت نداده بودم
بیشتر به معنا پیدا کردن توجه کرده بودم
و احساس درونی خودم
شما هم موفق باشی گلم

کاظم یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:55 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

عالی بود
واقعا عالی بود
اگه می شد وزنش هم درست بشه
می شدی حافظ یا سعدی
بی نظیر بود

قربون داداش گلم
تو رو خدا اینقدر تعریف نکن
من هنوز نمی دونم حافظ و سعدی کی هستند
الهی ........

حسرت پرواز یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام همراه همیشگی خونه ی تنهایی من
دوست خوبم شما منو حسابی شرمنده میکنید
شما لطف دارین نسبت به خطخطیای دل عاشقم
چشم به زودی آپ میکنم اما هنوز یه کم زوده
از فردا هم سرم شلوغتر میشه و سرگرم درسا میشم اما تو آپ آخرمم گفتم به مناسبت روز تولدم به احتمال زیاد آپ میکنم.
به زودی از راه میرسه
بازم میگم:ممنون از این همه محبت
شاد باشید

نمی دونم روز تولدت کی هست
اما هر روزی که بسیار هم نزدیکه
بهت تبریک می گم
تولد یک پروانه ...
خوش بگذره روز تولدت
موفق باشی و پایدار

کاظم دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

اگه نمی دونی بدن که
سعدی اسم یه خیابونه و همینطور حافظ
یه آدم هایی هم پیدا شدن که برای معروف شدن نوشته هاشون رو به اسم اونا منتشر کردن .

حتما قابل تعریف بودی که تعریف کردم .
نقطه .

الهی ...
قربونت عزیز دلم
خیلی لطف داری
می بوسمت

حسرت پرواز دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام دوست مهربون
ممنون از تبریکت
تولدم میزان یک هفته مونده به نوروزه.
نوروزه من یک هفته زودتر از همه شروع میشه
بازم از محبت همیشگیتون ممنون
راستی حتما لایق هستید.شکسته نفسی میکنید
شاد باشید.

خیلی خوبه که قبل از عید روز تولدته
مبارکه ...

شروین سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.shahriyareman.blogsky.com

سلام
سلام
ممنونم که اومدی
آپ می کنی خبرم نمی کنی؟
اولا مهربون تر بودی
منم شعر به این خوشگلی می گفتم دیگه بقیه رو تحویل نمی گرفتمک
موفق باشی
خیلی عالی بود
تشکر که اومدیو افتخار دادی نظر دادی
بازم پیشم بیا
آپ کردی
خبرم کن فعلا

سلام
اون موقع هم مهربون نبودم
آلان هم فرقی نکردم
اگه شما مهربونتر می دیدی
بخاطر این بود که
شما مهربونتر بودی نه من
به نظر من شما فرق کردی
راستش خیلی ....
شما هم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد