نامه ای برای تو

نامه ای برای تو

 

 

این ترانه بوی نان نمی دهد

 

بوی حرف دیگران نمی دهد

 

 

سفره دلم دوباره باز شد

 

سفره ای که بوی نان نمی دهد

 

 

نامه ای که ساده و صمیمی است

 

بوی شعر و داستان نمی دهد :

 

 

.... باسلام و آرزوی طول عمر

 

که زمانه این زمان نمی دهد

 

 

کاش این زمانه زیر و رو شود

 

روی خوش به ما نشان نمی دهد

 

 

یک وجب زمین برای باغچه

 

یک دیچه آسمان نمی دهد

 

 

وسعتی به قدر جای ما دو تن

 

گر زمین دهد زمان نمی دهد

 

 

فرصتی برای دوست داشتن

 

نوبتی به عاشقان نمی دهد

 

 

هیچ کس برایت از صمیم دل

 

دست دوستی تکان نمی دهد

 

 

هیچ کس به غیر ناسزا تو را

 

هدیه ای به رایگان نمی دهد

 

 

کس زفرط های و هوی گرگ و میش

 

دل به هی هی شبان نمی دهد

 

 

جز دلت که قطره ای است بیکران

 

کس نشان زبیکران نمی دهد

 

 

عشق نام بی نشان است و کس

 

نام دیگری بدان نمی دهد

 

 

جز تو هیچ میزبان مهربان

 

نان و گل به میهمان نمی دهد

 

 

نا امیدم از زمین و از زمان

 

پاسخم نه این ، نه آن ... نمی دهد

 

 

پاره های این دل شکسته را

 

گریه هم دوباره جان نمی دهد

 

 

خواستم که با تو درد و دل کنم

 

گریه ام ولی امان نمی دهد ...

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
ثبت نام در جایزه۸۰۰دلاری و۳۰۰۰دلار یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.clickwoman.blogsky.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.iranmaxim.blogsky.com
ثبت نام در جایزه 800 دلاری و 3000 دلاری
http://www.clickwoman.blogsky.com
زنان کلیکی
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

رویای خاکستری یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مرتضی جان. خوبی؟
خیلی زیبا بود. توپ بود. دمت گرم.
موفق باشی

سلام عزیز دلم خوبی
خوش به حال شاعرش که شعر به این توپی گفته
دم شاعرش گرم
قربونت
لطف کردی تشریف آوردی

کاظم یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ب.ظ

حالا شدی پسر گل
شعر از کی بود ؟
حالت چطوره ؟
نگفتی چی شده
البته می دونم مهم اینکهکه اومدی ولی.....
منتظرجوابم

من همیشه پسر گل بودم ...
شوخی کردم.
به گلی دوستای گلی مثل شما نیستم
من خوبم
شما چطوری عزیز
اتفاقی نیافتاده
نه دلخور بودم نه مشکلی داشتم
نه غریبم نه...
مثل گذشته پاک پاکم . یعنی دوپینگ نکردم .
می دون که .....
دوست دارم عزیز

حسرت پرواز دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام دوست خوبم.
مثل همیشه زیبا نوشتی.
بعد از مدتها دوباره به روزم.
خوشحال میشم دوباره حضور زیباتو در وبلاگم ببینم.
شاد باشی...

سلام به شما دوست عزیز
موفق باشی و شاد
چشم حتما می آم

مرتضی سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.mortezal.blogfa.com

پاره های این دل شکسته را
گریه هم دوباره جان نمی دهد
این تیکه خیلی قشنگ بود....
سلام
من دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهرانم.
اقتضای کار سیاسیه.
امیدوارم از مطالب استفاده کرده باشی...
یا حق

خیلی خوشحال شدم
ممنون از لطف شما
موفق باشی دبیر انجمن اسلامی

حسرت پرواز سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام دوست عزیزم.
واقعا از اظهار لطفت ممنونم.
امیدوارم لایق این همه محبت باشم.
خونه ی تنهاییام همیشه منتظر نگاه گرم و دلنشینتون هست.
شاد باشید...

سلام خوبی
خواهش می کنم
خوبها اگه به خوبی خوانده می شوند که اتفاق تازه ای نیست
خونه تنهائیت هیچ موقع تاریک نشه
مطمئن باش اگه دوست خوبی برات نشیم حداقل دوست بد هستیم
پس تنها نیستی ........
موفق باشی

حسرت پرواز چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام مهربون
بازم شرمندم کردین
حسابی کم آوردم
اما حتما جبران میکنم
ضمنا شما ها بهترین دوستایی هستین که یه نفر میتونه داشته باشه

دوست بد با شما معنی نمیشه
با اونایی معنا پیدا میکنه که با یه عالمه خاطره و یه دنیا عشق یه آNما بیوفایی میکنن و...
بازم ممنون.ممنون ممنون...
شاد باشید...

امیدوارم همیشه مثل آلان خوب ، موفق و شاد باشید
افتخار می کنیم با عزیزانی مثل شما ارتباط کلامی دارم
بعنوان استاد قبولت دارم
تا ابد زنده باشی و پایدار

دوست پاییزی پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:19 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
واقعا محشر بود...خیلی عالی بود..
مخصوصا بیت آخر..خیلی حرف تو شعرت بود..
خوشحالم که بازم مینویسید
موفق باشی
راستی ممنونم از تبریکتون :)

نمی دونم چرا همه فکر می کنند که این شعر برای منه
البته حرف های دلم هست که واقعا دوستش دارم
این شعر استاد عزیزمه
از شما هم ممنون که لطف کردی و اومدی پیشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد