عید غدیر

خدایا !

 

تو را گواه می گیرم که پیامت را به مردمان رساندم .

 

آگاه باشید ! که وظیفه ام را انجام داده ام .

 

آگاه باشید ! که آنچه بر عهده ام بود بیان کردم ، به گوشتان

 

 رساندم و برایتان روشن ساختم .

 

تا حجت را بر هر شاهد و غایب تمام کرده باشم !

 

چه آنانکه به دنیا آمده اند و چه آنهایی که بعدها به دنیا

 

می آیند !

 

دوستان ، آشنایان و همه انسانهائی که بر روی این کره

 

خاکی چه در زمان گذشته و حال بوده و هستید و چه در

 

 آینده خواهید آمد .

 

این عید بر شما مبارک باد

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شروین پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.shahriyareman.blogsky.com

سلام
چرا نیومدی بگی بهم
همونو که می خواستی بگی
من آپم بیا

سلام
چشم می آم

رویای خاکستری شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام عزیزم
عید شما هم مبارک
من هم آپم
منتظرتم مرتضی جون
موفق باشی

قربونت عزیز دلم
عید شما هم مبارک
چشم حتما می آم

ریحان سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ق.ظ http://narengi.blogsky.com

ممنون از لطفتون
و شاد از حضورتون


اما باید عرض کنم متن نوشته شده یه متن تلفیقی بود
ترکیب متن و شعر که البته تمامی اشعار از مرحوم پناهی بود
فکر میکردم توضیح پی نوشت کافی بوده باشه (وسوسه خواندن اشعارش ............)

و شرمنده گمونم تو این مورد احساس شما بسی خطا رفته باشه اقا مرتضی
من پاک زاده شدم اما ..................
دریغ ..........

همیشه دعاگو خواهم بود و البته محتاج تر

و ممنون از لینک

بازم سر میزنم
شاد باشید
و نامه هاتان پر امید


سلامی دوباره
از سر ادب و متنانت
نثار پاک شما
پاک زادگی تا پاک بودن قدمی راه نیست
اما تا پاک زادگی گامها بسیار باید رفت
گامها جلو بودن از قافله
نعمتی است که نصیب دوستان خدا خواهد شد
مبارک باد پاک زادگی
و مبارک باد نزدیک بودن تا هدف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد