خواب

شبی که تو را در خواب دیدم

 

خود را هم در خواب دیدم

 

اما فاصله ام از تو

 

اززمین تا ماه بود

 

نه صدای شوقم را

 

نه قطره های اشکم را

 

در گوش و چشمت بیدار بود

 

نه جوابی از دل پاک ات را

 

بر من پیامی بود

 

هدیه ام در دستم ماند

 

هدیه ی یک روز بارانی

 

بوسه های گرم رنگین کمانی

 

اشک های شوق آسمانی

 

هدیه ام در دستم ماند

 

هدیه ای از برای تو

 

ای گل نازنینم

 

ماند ، تا تو در یادم بمانی

 

***

نمی دانم برایت زود خوابیدم

 

یا قصه ی خوابت را زود خواندم

 

ولیکن هر چه بود، خوابیدم

 

 تو را در خواب دیدم  

 

این بار با تو در خواب پریدم

 

تا برای یک بار هم

 

تو را با خود در کنار ماه ببینم

 

شعر : مرتضی قضائی پاکدهی

 

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
mahsa دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ق.ظ

salam
kheili ziba bod ama nemidonam man injori ehsas mikonam ya hamishe toye neveshtehat ye gham khasi hast ke be zibaee neveshtehat ezafeh mikoneh , ba hameh inha omidvaram hamisheh moafagh bashi va har roz behtar az rozhaye dige va zibatar benevisi

سلام خواهرمن
شاید دل دیوانه من
روزی به دیوانگی خود پایان بده
و برای همیشه از تنهائی و دور افتادگی
نجات پیدا کنه
شما دل پاکی داری
پرواز تو را می ستایم

غزال۱۳ *شروین* دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.shahriyareman.blogsky.com

الهی چه نازه
برای قبلی چرا منو خبر نکردی<؟
منم اپم ها
خیلی خیلی قشنگه این یکی
به خدا راس می گم
من خیلی دوس دارم این شعرتو

سلام
باز هم یک دل پاک
با تعریف خود مرا تشویق به جلو رفتن می کنه
خیلی ممنون
اومدم

کاظم دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ق.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
خوب بود
با مهر و محبت و .. شروع کردی داری با عشق ادامه می دی
آخرش کجا بکشی ما رو خدا می دونه

سلام کاظم جان
اگه پسر خوبی باشی
دفعه بعد می کشمت
چطوره
خوبه
خودت خواستی
حالا ناراحت می شی

مونا دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام مرتضی جان مرسی از حظورت منم اپم .درپناه خدا..

ممنون که تشریف آوردی
حتما می ام

مونا سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:16 ب.ظ http://sedayearom.blogsky.com

سلام مرتضی جان مرسی از اومدنت گفتنه حست مرسی از تعریفات بازم پیشم بیا و وبم رو با اومدنت اذین بندی کن.درپناه او.

سلام
خواهش می کنم
تعریف حرف های خوب یک وظیفه است
انجام وظیف هم کار بزرگی نیست
چشم موفق باشی

ساناز چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:31 ق.ظ http://behavayeto.persianblog.com

سلام /خوبی؟
خوب حالا من اونو نوشتم ولی مگه اشکالی داره مثل اون تو وبت بذاری؟؟؟من عاشق اون سبکم خصوصا شعرای سید علی صالحی که ادم و از این رو به اون رو می کنه!
البته این شعر هم مث همیشه فوق العاده بود.

سلام
خوبی از شماست
نه اشکالی نداره
ولی من همیشه دنبال مطلب تازه هستم
اگر چه بعضی اشعار از برخی اساتید اگر هزار بار هم خونده بشه باز هم کمه
شما لطف داری
ممنون باز هم بیا

رویای خاکستری چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام عزیزم. خوبی؟
ببخشید که دیر اومدمااا
خیلی زیبا بود. شعرهات آهنگ خاصی داره و من که خیلی خوشم میاد
موفق باشی

سلام عزیز دلم
خوبی
خواهش می کنم شما هر وقت تشریف بیاری روی چشم ما جا داری
لطف شما را فراموش نمی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد