روز برفی

امروز روزی ست برفی ، برفیه برفی

 

 روزی سفید

 

نه زرد ، نه آبی

 

سفید سفید

 

کنار پنجره دلی ست تنها

 

کمی آن طرف تر

 

ابر هم، هست تنها

 

لیک دل های مردم پر از خنده

 

 یکی در دل دارد صد خنده

 

 یکی در دل دارد صد غصه

 

 کنار پنجره

 

 شادی  مردم

 

رقص برف

 

آواز پرنده

 

با دو چشم خویش دیده

 

اما کمتر دارد در دل خنده

 

ای ابر بگو که سیاهی ات

 

 از برای غم نیست

 

ای اشک بگو که باریدنت

 

از برای غم نیست

 

ای شب بگو که سیاهی ات

 

از برای من نیست

 

ای دل بگو که غم تو

 

از برای او نیست

 

شاید وجود اشک

 

از برای بودن خاری ست درچشم

 

شاید سیاهی ابر

 

از برای تنهائی اوست

 

شاید صدای رعد

 

از برای دلی سوخته است

 

شاید رنگین کمان

 

در بهاری سپید نیست

 

هر چه باشد همین است

 

خواهی بخواه

 

خواهی نخواه

 

هر چه سازد مستی است

 

هر چه خواهد ماندنی ست

 

غروب ، تنهائی ، گریه ، سیاهی

 

بوسه ، باران ، برف ، شادی

 

و هزاران حرف دیگر

 

میهمان خانه ی باور  ماست

 

شعر : دوست دار شما مرتضی قضائی

Bild/Foto Sturmbuche auf dem Schauinsland, Schwarzwald

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
Fila boy یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:25 ب.ظ http://gask.blogfa.com

سلام
اول بخند.
ممنون از حضور گرمت
گفتم بهت خبر بدم به زودی میام به کلبه ات.
اونو خوب چراغونی کن عزیزم تا با هم روزهای خوبی رو بگذرونیم ...
به امید روزی که آقام بیاد.
التماس دعا (بازم بخند)

ممنون دوست عزیز
خوش اومدی
ان شاء ا.. که بیاد

حسرت پرواز یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام.ممنون از حضورگرمت و دعوتت به این روز برفی سرد.
زیبا بود.با اینکه برفی بود ولی احساس گرمی رو به آدم میده.یه احساس قشنگ مثل وبلاگتون.
این عکس هم خیلی زیباست این منظره جزء مناظر رویایی ذهن منم هست.آخه من دختر زمستونم.
در پناه حق شاد باشید...

ان شاء ا.. که اینطوری باشه
شما هم در پناه حق باشید

کاظم دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 ق.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
روزهای برفیت قشنگ بودند و سفید سفید
کاش دل ما هم سفید بود
کاش

حتما دلت سفید سفید
موفق باشی دوست عزیزم

mahsa دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام
بسیار زیبا بود
امیدوارم روزهایت به سفیدی برق و غمهایت به کوتاهی عمر برف باشه
مرسی

ان شاء ا.. دعاتون در حق من مستجاب بشه
در مورد شما هم چنین اتفاقی بیافته
خیلی خوشحالم کردی
موفق باشی

غزال۱۳ دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ق.ظ http://www.shahriyareman.blogsky.com

آقا مرتضی
از من که ناراحت نیستی
هستی؟
تو رو خدا ناراحت نباش
منم معذرت می خوام
ولی منظوری نداشتم بخدا اگه ناراحت شدی
بخشیدی؟؟؟
حلالم کردی؟
دروغ نگی ها!!!

سلام
نمی دونم
خودت رو ناراحت نکن
از فکرت بیرون کن
تموم شد رفت

دوست پاییزی دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ق.ظ

سلام
شعرتون خیلی قشنگ بود..
امروز
روزی سفید
نه زرد ، نه آبی
سفید سفید
خیلی خوب تونستم چیزایی رو که گفتید تجسم کنم..کاش اینجا هم برف میبارید :(
منم دلم برف میخواد..دلم سفیدی میخواد..دلم صدای خنده های بچه ها که برف بازی میکنن میخواد..

ممنون بهم خبر دادی..
شاد باشید

مرسی خواهر
ان شاء ا.. همین روزها همه ایران سفید می شه
چند روز دیگه صبر کن
موفق باشی

رویای خاکستری دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مرتضی جان خوبی؟
ببخشید که دیر اومدم.
باور کن به بهترین شکلِ ممکن٬ برف و دلتنگی خودت رو به تصویر کشیدی.
مرحبا عزیز
موفق باشی

خواهش می کنم دوست عزیزم
این چه حرفیه
سرت سلامت باشه
شما هم موفق باشی

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:42 ق.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
خیلی خیلی زیبا بود
کاش اینها درست باشه..
دلت شاد

سلام
امیدوارم که راست باشه
واقعیت داشته باشه
موفق باشید

محمدرضا سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ب.ظ http://mvmgroup.blogsky.com

سلام بچه ها

واقعا دستتون درک نکنه چقدر نظر می دید من نمی دونم با این همه نظر چه کار کنم.

بابا شما که میاید و می خونید حداقل یه نظر بدید منم دلگرم شم. بازم یه چیزی پست کنم.

اگرم از مطالب خوشتون هم نمیاد بازم بگید تا حداقل دیگه خودمو الاف نکنم.

اگه بازم نظر ندید که دیگه واقعا دمتون گرمه . خیلی با مرامید. این وبلاگ تا زمانی که نظر ندید تعطیله آخه منم که الاف نیستم وقت می زارم تا شما دوستان رو دور هم جمع کنم و از همدیگه چیز یاد بگیریم اما مثل اینکه شما نمی خواید به هر حال من که فعلا تصمیم گرفتم تا زمانی که تعداد بازدید بالا نره و نظرات هم به همون نسبت دیگه چیزی نزارم. آخه پیش خودم می گم حتما خوشتون نمیاد که نظر نمی دید.

مخلص همه با مرام ها... !!!.

اومدم

اخر شیدایی پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.sheda1366.blogfa.com

سلام شعرتون جالب بود ۰ دوست داشتید به منم سر بزنید

حتما می ام
خیلی خوش اومدی

دوست پاییزی پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام
مشکل اینه که من ایران نیستم :(
البته دارم میام..ولی برا مدت کوتاهی..


چرا دیگه آپ نکردید؟؟
من آپم دوست داشتی سر بزن

خیلی خوبه
خوش اومدی
حتما آپ می کنم

غزال۱۳ جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ق.ظ

تو هم قهری هم منو نبخشیدی هم سر نمی زنی .واقعا که.خیلی ممنون

سلام هیچ کدوم از اینها نیست

مونا جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:42 ب.ظ http://sedayearom.blogsky.com

سلام دوست مهربون ممنون که وبم رو لایق دیدن دونستی وبه کلبه ی تنهایی من سر زدی وبتون واقعا زیباست.لایق دونستی بازم بهم سر بزن اپم.در پناه او.........

چشم می آم

مریم یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ

قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ بود................موفق باشین

سلام
خوبی خواهر خوب
شما لطف داری
شما هم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد