راه دل

 

راهی که از دل تو می گذشت

 

راهی بود که به خود ، پیچ و خم نداشت

 

راهی بود بهتر از هر راه دیگه

 

راهی بود که به خود ، دیو و پلنگ نداشت

 

منی که طعمه هر باز شکاری ام

 

نکته آن بود  راه تو ، یک صیادم نداشت

 

ترسیدم هر کسی از راه تو بیرونم کنه

 

به خدا خوش به حالم ، راه تو یک همسفرم  نداشت

 

تموم برگ برگ های این دلم

 

قدرت پژمردن را با تو ، کنار گذاشت

 

همیشه دست تو با این دست دلم

 

کمکم کرد توی دلم خنده می کاشت

 

کودکی بودم در آغوش مهر تو

 

هر قدم که بر می داشت ، یک سخن نداشت

 

راهی که از دل تو می گذشت

 

خوش تر آن بود که همیشه تو را داشت

 

راهی که از دل تو می گذشت

 

خوش تر آن بود که جوانه در دلم می کاشت

 

راهی که از دل تو می گذشت

 

راهی بود ، که  حسرت و دلتنگی نداشت

 

راهی که از دل تو می گذشت

 

راهی بود ، که پرواز آن بام بیکرانه را داشت

 

راهی که از دل تو می گذشت

 

نام بزرگ تو را 

 

با عشق

 

و دوست داشتن

 

تا ابد در دلم گذاشت

 

شعر : دوست دار شما مرتضی قضائی

 

نظرات 10 + ارسال نظر
رویای خاکستری پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مرتضی جان خوبی؟
خیلی زیبا بود. خیلی عالی بود. حرف نداشت.
موفق باشی

سلام امیدوارم که ملاحظه نکنید و واقعیت را برام بنویسید . اگه بد می نویسم خواهشا بگید . چون خودم در این حد نوشتن راضی نیستم و دوست دارم پر معنی تر بنویسم .
بهر حال از لطف شما تشکر می کنم
دفعه بعد منتظرم یک انتقاد سازنده از شما بشنوم

غزال۱۳ پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام.خوبی؟؟؟ ممنونم که خبرم کردی
تو هر روز بهتر از روز قبل کار می کنی و من واقعا می مونم که چی باید بگم

دوست عزیز حرف هایی که به رویای خاکستری زدم تکرار نمی کنم اما همون خواسته را از شما هم دارم
امیدوارم کمکم کنید
خیلی لطف کردی تشریف آوردی

ساناز پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ب.ظ http://behavayeto.persianblog.ir

سلام دوست خوبم
این یکی دیگه واقعا محشر بود...
مرسی از اینکه خبرم می کنی و بهم سر می زنی و شرمنده به خاطر دیر اومدنم آخه من یه کم زیادی سرم گرم درسامه!!

سلام خوش اومدی
محشر نیست اما اگه شما محشر می بینی نظر لطف شماست
من هم راضی نیستم از درس خودتون بزنید و بیائید نظر بدید
هیچ دوستی بهتر از درس و کتاب دست آدم رو نمی گیره
امیدوارم موفق باشید

دوست پاییزی جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ق.ظ

سلام
خیلی شرمنده ام که دیر خدمتتون رسیدم..
اومدم عید رو تبریک بگم..الان یه کمی وقت تنگه و نمیتونم همه پست های آخرتون رو که نخوندم.. بخونم.. انشالله در اسرع وقت خدمت میرسم..
موفق باشید

خواهش می کنم دشمنت شرمنده باشه
هر چی باشه و به هر قدر باشه حتی یک لحظه و یا حتی کمتر از شما با سر و جان می پذیرم
موفق باشید

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ق.ظ http://rue.blogsky.com

اما.....

نمی دونم دوست عزیز منظور شما از این اما چیه
اما همینقدر به ذهنم رسید که جز مهر و محبت از شما چیزی ندیده و از این به بعد هم نخواهم دید
اما : اگه من کار بدی کردم منو ببخش و
اگه از طرف شما .........
هر چه از دوست رسد نیکوست
باز هم بیا و از این اما هایی بنویس که بتونم تفسیرش کنم تا حداقل درس تفسیر و توجیهم خوب بشه

کاظم جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.lonlyviolon.blogsky.com

سلام
این یک معضل بزرگ
نه کار اقتصادی
شعرت عالی بود
خیلی عالی

می دونم چقدر به فکر جوانتر ها هسستی
چون در این سن قرار داری و خوب درکشون می کنی
می دونی کسی که خونه نداشته باشه و پول اجاره خونه می ده چقدر سختی می کشه
امیدوارم روزی برسه که ما هم توی کشورمون مشکل مسکن نداشته باشیم و هر کسی بتونه در حد و توانائیش خونه بخره
موفق باشی

رویای خاکستری شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام دوست خوبم. خوبی؟
من آپم
موفق باشی

سلام
دیدم شعرت رو خیلی زیبا بود
موفق باشی

دوست پاییزی شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام
شعرتون معرکه بود..خیلی قشنگ بود..
واقعا ممنونم ازتون..با این شعرای خوبی که میزارید اینجا و ما استفاده میکنیم..
موفق باشید

سلام
نظر لطف شما را هیچ موقع فراموش نمی کنم
شما هم موفق باشید

مرتضی یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:21 ق.ظ http://gvan.blogsky.com

دوست من سلام به ما سرنمی زنی ؟شاد باشی

سلام خیلی خوش اومدی
حتما می آم داداش گلم

حرفهای جوانی دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:40 ق.ظ http://gvan.blogsky.com

باسلام وصبح بخیر .من درحال نوشتن آموزش کوهنوردی هستم .خبرت میکنم . ممنونم ازاحساسات صمیمانه وگرم تو

سلام خواهش می کنم
دوست عزیز
حتما می آم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد