یا علی بن موسی الرضا

سلام بر تو اى ولى ّ خدا، و اى فرزند ولى ّ خدا .

 

سلام بر تو اى حجّت خدا، و اى فرزند حجّت خدا .

 

سلام و رحمت و برکات خداوند بر تو اى امام هدایت و اى ریسمان

 

 استوار .

 

آن هنگام که آیینه دل در پس غبار سراى نیستى صفاى خویش

 

 از کف مى‎دهد،

 

آن هنگام که جان تشنه از دورى آبى رو به سستى مى‎رود،

 

آن هنگام که دیده از نگریستن به سراب هستى نماى دنیا خسته مى‎شود،

 

آن هنگام که بال‎هاى روح بلندى خواه انسان از سنگینى

 

اندیشه‎هاى پوچ و وسوسه‎هاى شیطانى توان پرواز را مى‎بازد،

 

و آن هنگام که درد غربت و دورى از نیستان هستى درون این

 

جداى افتاده را مى‎آزارد و نفیر از آن برمى‎آورد ...

 

... یک سلام و یک دیدار آن آیینه را دیگربار مى‎شوید،

 

... جان تشنه را سیراب مى‎کند،

 

... دیده را روشنایى مى‎بخشد،

 

... بال‎هاى ناتوان را توان پریدن باز مى‎دهد

 

... و درد غربت و دورافتادگى را آرام مى‎سازد.

 

این حکایت «زیارت» و رمز و راز «دیدار» است،

 

دیدار با امامى که او را همواره زنده و همیشه امام مى‎دانیم،

 

پاسخ او را ـ اگر که گوش جان را توان شنیدن باشد ـ مى‎شنویم ،

 

... و مرهم درد خویش را در لقاى او مى‎یابیم .

 

ولادت آن حضرت بر شما مبارک باد

 

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ق.ظ http://vahidpour.blogsky.com

سلام. جالبه. دستتون درد نکنه و موفق باشید. اگر برایتان ممکن باشد سربزن بهvahidpour.blogsky.com

خیلی خوش اومدی برادری مهربان
حتما می آم
موفق باشید

محمدهادی چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.hadin.blogsky.com & http://www.hanroosli.persianblog.

تولدمولاعلی ابن موسی الرضامبارک&وعده دیدارمان حرم!دوستانه کاظم دوستانه منم!بارون مبارک

سلام دوست عزیز
مجدد تبریک عرض می کنم
وب شما باز نشد
موفق باشید

رویای خاکستری چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام مرتضی جان خوبی؟
من آپم
موفق باشی

سلام موفق باشی عزیز
حتما می آم

غزال۱۳ چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام خوبی؟؟
حدس زدم اپ کردی
خودت که نمی گی
تو رو خدا دعا کن امام رضا منم بطلبه می دونی ۵-۶ ساله نرفتم
خیلی دلم می خواد برم
مممنون که اومدی پیشم

سلام آقا جون
ای فدای تو همه دنیای من
ای فدای تو همه جان من
خواهش می کنم این دختر خوب رو بطلب و دعوتش کن بیاد سر سفره ات بشینه و برای ما بیچاره ها هم دعا کنه که بیشتر از این بیچاره نشیم

مریم پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام آقا مرتضی
ولادت امام رضا (ع) بر شما و همه دوستداران آن امام غریب مبارک باشد .
برای من هم دعا کنین . مرسی

سلامی به گرمی آفتاب
خیلی خوش اومدی
باز هم به شما تبریک عرض می کنم
ما ئیم که محتاج دعا هستیم ، چشم من دعا می کنم اما خواهش می کنم شما هم برای من دعا کنید . یعنی کلا برای همدیگر دعا کنیم تا بهتر مستجاب بشه
به امید دیداری مجدد
خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد