درس زندگی

 

زندگی من مجموعه ای از درسهایی است که به آن نیاز دارم

 

درسهایی با نظم و ترتیب تمام در زندگی ام روی می دهد.

 

( این سالمترین برخورد است و حد اکثر آرامش ذهن را تامین می کند.)

 


زندگی یک مسابقه بخت آزمایی است اما من از هر اتفاقی که در زندگی روی می دهد نهایت استفاده را می برم

 

(این دومین انتخاب خوب است و کیفیت متوسطی را به زندگی می بخشد)


چرا همیشه همه بلاها سر من می آید؟

 

(این طرز برخورد نهایت ناکامی و بدبختی را تضمین می کند)

 


ما در زندگی مرتبا با درسهای تازه ای روبرو می شویم و تا زمانی که درسی را یاد نگیریم مجبور به گذراندن دوباره آن هستیم.

آندرو متیوز

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسرت پرواز دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:40 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست خوبم.خاهش میکنم.قابل شما رو نداشت.
منم ممنونم که تنهام نمیذارین و بهم سر میزنین.
از روزای قبل بهترم.قول میدم بهترم بشم.
منتظرت هستم.
شاد باشی...

غزال۱۳ سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام.خوبی؟؟
مرسی که به من سر زدی
زندگی را هر طور نگاه کنی زیباست
تو هم زیبا نوشتی

ممنون از لطف شما
باز هم بیا خوشحال می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد