درد دل با شما

درد دل با شما

 

هیچ فکر کردید روزهای شاد در زندگی ما ایرونی ها خیلی کم پیدا می شه

و روزهای ناخوشی و ناامیدی روز به روز بیشتر و بیشتر  می شه

غم و غصه هر روز در زندگی ما رنگ تازه به خودش می گیره

 

چرا فقط ما ؟ چرا فقط ما باید غم و غصه داشته باشیم

اشکال تو کارمون نیست ؟ فکر نمی کنید راه و روش ما در زندگی اشتباه باشه ، که اینطور دچار غم و غصه بی پایان می شیم ! و با گذشت چند روز شادی مجددا طعم تلخ غصه را می چشیم !

پیدایش غم وغصه علتهای زیادی داره که یکی از اونها می تونه بر گرده به خودمون .

 

اگه بی دلیل حرفی نمی زدیم

اگه نشناخته دلبسته نمی شدیم

اگه واقعیت ها رو بهتر می دیدم

اگه به جای بدی ، عاشق خوبی ها می شدیم

اگه به جای انتظار محبت ، محبت می کردیم

اگه به خدا نزدیکتر می شدیم

خدائی که خیلی دوستمون داره

عشقش می تونه معجزه کنه

می تونه رنگ تازه به زندگیمون بده

 

کاری که باید می کردیم ، نکردیم . باور کنیم که نکردیم

کاری که وظیفه مون بود

 کوچکترین محبت تو خالی افراد را با عشق جواب دادیم

مثل خدا بتش کردیم

مثل خدا بهش رنگ دادیم

 

آخرش این می شه که غم و غصه رهامون نمی کنه

یه خواهش بزرگ دارم ، خواهش خیلی بزرگ ، خیلی بزرگ

 

"با خودمون رو راست باشیم "

"به خدا، به خدا نزدیک بشیم ، به خدا، به خدا نزدیک بشیم "

"سرزمین روحمان را با شادی تزئین کنیم"

 

این کارو انجام بدید مطمئین باشید هیچ موقع دچار غم و غصه نخواهیم شد

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
حسرت پرواز پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست گلم.ممنون از لطفت عزیزم.
خوب میدونم که خدا تنهام نمیذاره.و میدونم که اگه دوستم نداشت هیچوقت بهم درد عشق نمیداد.
حالا هم امیدوارم خودا و دوستای گلی مثل شما هیچوقت تنهام نذارن.
من به شما دوستای گلم احتیاج دارم برای از نو متولد شدن.
پس زود زود پیشم بیا . با امیدی که به قلبم میدی کمکم کن تا زنده بمونم.
شاد باشی...

امیدوارم همیشه شاد باشی
امیدوارم همیشه تندرست باشی
امیدوارم همیشه خنده رو لبت باشه
تا ابد دست خدا به همرات

کاظم پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام
مرسی من هم دوست دارمت
متنت جالب انگیزناک بود

موافقم باهات اما دل چی می شه ؟
یه عمر اینطور بوده و بخواهد یه دفعه تغییر کنه
من که میمیرم
خوش به حال تو می شه !!!!!
می آیی حلوا می خوری

سلام خوش اومدی
نگو تغییر کردن سخته که بهت شک می کنم
دنیا برای ساختن نه برای خوش گذرونی
باید به کمال برسیم
بازهم منتظر اومدنت خواهم بود

غزال۱۳ پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام خوبی.نظرت بامزه بود.جوابشم دادم بیا ببین.این متنتم حقیقت محضه من قول میدم عمل کنم. با امتحان کن آپیدم.منتظر حضور سبزت هستم... حتما یه سر بیا

سلام خوش اومدی
شما حتما رعایت کن
چون الگوئی برای دیگران ، اگه رعایت نکنی موجب به بیراهه رفتن خیلی ها می شی
پس لازمه بهتر از دیگران باشی
به امید دیدار

بوسه پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام عزیزم
داشتن دوست هایی مثل شما برای من یه افتخاره
کاهلی من رو ببخش و پایه گرفتاری های این روزا بزار که بد جوری وقط آدم رو می گیرن.
بوسه تو این مدت دوران بدی رو داره.
چون می خوام بکوبم زمین از اول بنا کنم.
در اولین فرصت قول می دم لینکتون کنم.
همیشه پیروز و سر بلند باشی.

شما هم پیروز و سربلند باشی
خوب آدمهای بزرگ وقت کمتری دارند
بحساب خوبیت رد می کنم
موفق باشی بازهم بیا

رویای خاکستری جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام عزیزِ دل
خوبی آقا مرتضی؟
خیلی زیبا نوشتی. خیلی
من آپم
موفق باشی
من هم لینکت کردم

شما هم موفق باشید
خوش اومدی به وبلاگم منت گذاشتید
حتما بهتون سر می زنم

sepideh جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:16 ب.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام دوست عزیز، خسته نباشی ...

دلتنگ ناصریا آپدیت شد با :

بغض نشکسته ......

www.deltange-naseria.blogsky.com

موفق باشید.

خوش اومدی
حتما می آم
موفق باشید

کاظم شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ق.ظ http://maryam-amir.blogsky.com

نه عزیزم
تغییر که همیشه هست
کسی نمی تونه بگه تا حالا تغییر نکرده

خودت چطوری ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد