عید سعید فطر

 

عید فطر ضیافتی است برای پایان این میهمانی !

عید فطر پاداش  افطارهای خالصانه و بجاست !

عید فطر قبولی انفاقهای به قصد قربت است !

عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است !

امیر المومنین حضرت علی علیه السلام می فرمایند :

ای مردم ! این روز ، روزی است که نیکوکاران در آن پاداش می گیرند و زیانکاران و

 تبهکاران در آن مایوس و نامید می گردند و این روز شباهتی زیاد به روز قیامت دارد

خداوندا !   از تو می طلبم آنچه بندگان شایسته ات از تو خواستند

و به تو پناه می برم از آنچه بندگان خالصت به تو پناه می برند

لتماس دعا دوستان

 

نظرات 3 + ارسال نظر
کاظم یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ق.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
خیلی ممنون که به من سر زدید

شاید باور نکنید که خیلی دارم سعی می کنم شاد باشم
حالا ببین اگه بخوام واقعا حالم رو بنویسم چی می شه

چشم
از این به بعد شادتر می نویسم

دوست عزیزم امیدوارم دلت همیشه شاد باشه و زندگیت نیز سرشاراز لحظات شاد باشه و برای دیگران هم لحظه های شادی بیافرینید

حسرت پرواز یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blgsky.com

سلام دوست خوبم.واقعا باید بگم خیلی شرمندم که بعد زاز مدتها تازه به وبلاگ زیبات سر زدم.امیدوارم از الان بتونم جبران کنم.امیدوارم عذرخواهیمو بپذیری.
اگه قابل بدونی و اجازه بدی شما رو لینک کنم.
مشتاقانه منتظر حضور زیبات هستم دوست من.
شاد باشی...

خواهش می کنم شما شرمنده ام نکنید . بنده افتخار می کنم به داشتن دوست خوبی مثل شما. امیدوارم خیلی بهتر و بالاتر از این بتونید خدمت کنید

ناشناس شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام من انسانهای درون گرا را دوست دارم و چیزی که نوشتید از درون آدمی سرچشمه میگیرد.منتظر نوشته های بعدی شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد