مولانا

شعری از مولانا تقدیم به شما دوستان

ز خاک من اگر گندم برآید

از آن گر نان پزی مستی فزاید

خمیر و نانوا دیوانه گردد

تنورش بیت مستانه سراید

اگر بر گور من آیی زیارت

تو را خر پشته ام رقصان نماید

میا بی دف به گور من برادر

که در بزم خدا غمگین نشاید

مرا حق از می عشق آفریده است

همان عشقم اگر مرگم بساید

منم مستی و اصل من می عشق

بگو از می بجز مستی چه آید

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد بیگدلی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.aleabashoshtar.blogfa.com

لام دوستعزیز از وبلاگتون خیلی خوشم امد دستتون درد نکنه من هم وبلاگی مذهبی دارم لذا از شما دوست عزیز می خواهم نظرتون را در وبلاگم بدید واگر مایل بودید با وبلاگ من لینک شوید تا مراجعه نندگان بیشتر بتوانند استفاده کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد